23 Ocak 2009 Cuma

ŞİİR










DEDİ

Bir sır ile doğdum ana rahmimden
Kimi Muhammet dedi kimi Ali
Diz çöküp melekler secde kıldılar
Kimi Menteş dedi kimi de Veli


Dik duruşumla geldim Kêrbelaya
Asabım kellemi koydum ortaya
Ayan oldu Elçi ile Fatma'ya
Kimi Hüseyin dedi kimi Mehdi


Dar ağacındaki üç fidan oldum
Maraşdaki katledilen can oldum
Bilerekde ahu içen ben oldum
Kimi Hasan dedi kimi de Deli


Horasan Piriydim geldim Banaza
Dergahta ders verdim Hızır Paşaya
Asıp yaktı bizi kanlı Sivasta
Kimi Sultan dedi kimi Karan'i


Yunus idim gezdim hep diyar diyar
Bazen Mevlana bazende Hubuyar
Hızır oldum gözler İlyas'ı arar
Kimi Musa dedikimi Caferi

Nesimiyken derilerim yüzdürdüm
Ben özümü Mansur dara yazdırdım
Varıp Amasya'ya sura astırdım
Kimi İshak dedi kimi Harabi


Yüzbin kere doğup ölüp dirildim
Güvercinken Serçeşmede görüldüm
Kırkların Ceminde delil Pir idim
Kimi Nevzat dedi kimi Salmani


YAZAN:Nevzat ÖZDEMİR
MALATYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder